Wikia

Clive
150px

Geslacht

Man

Woonplaats

London

Spellen

Verloren Toekomst

Familie

Relaties

Professor Layton (kennis),
Luke Triton (kennis),
Spring (bediende),
Cogg (bediende),
Dimitri Allen (...)

Stemacteurs

Ronald van Duuren

Alias

Clive is een jongen die zich voordoet als een oudere versie van Luke.

Profiel Edit

Uiterlijk Edit

Clive, poserend als de toekomstige Luke Triton, Heeft kleren aan die de volwassen luke moeten aantonen.Hij draagt een marineblauwe pet, met vergelijkbare schoenen en donkerblauwe sokken.Hij draagt een bruine broek, een blauwe blazer en een vestje en een stropdas.

Personaliteit Edit

Hij is sluw en slim. Hij wordt vaak beschreven als een persoon van wraak.Maar daarna vertelde hij de professor dat het hem spijt wat hij gedaan heeft en bleek een zorgzaam persoon te zijn. Hij zorgt voor zijn ouders van binnen ene is echt een goed persoon heel diep van binnen. Het was de frustratie, woede en van streek zijn -vanwege zijn ouders' dood- dat hem dreef om dit te doen.

BiografieEdit

Professor Layton en de Verloren ToekomstEdit

Een oudere versie van Luke van 10 jaar in de toekomst die Layton's hulp vraagt om samen met hem het kwaad uit te roeien in het toekomstige Londen. Hoewel hij 10 jaar ouder is geworden, houd hij nog steeds van puzzels.

Hij bleek later Clive in vermomming te zijn. Jarenlang heeft Clive wraak gezind op wetenschappers en politici om dat ze -volgens Clive- de dood van zijn ouders hebben veroorzaakt.

Hij heeft een wens geuit voor verzoening.

Around Wikia's network

Random Wiki