Wikia

Rachel Bronev

Geslacht

Woonplaats

Onbekend

Spellen

Erfenis van de Azran

Familie

Leon Bronev (man)
Professor Layton (zoon)
Jean Descole (zoon)
Alfendi Layton (kleinzoon)
ongenoemde schoondochter (overleden)
ongenoemde kleindochter (overleden)

Relaties

Targent (ontvoerders)

Stemacteurs

(Onbekend)

Alias

Rachel (door Leon Bronev)

Rachel Bronev was de vrouw van Leon Bronev, die overleed voor de gebeurtenissen van de spellen.

Profiel Edit

Persoonlijkheid Edit

Het lijkt erop dat Rachel een lieve vrouw was die veel van haar gezin hield. Ze wou ook graag de wereld verbeteren, door de erfenis van de Azran te vinden.

Leven voor de Games Edit

Rachel Bronev leefde een normaal leven in een ongenoemd dorpje. Ze was de vrouw van Leon Bronev en had twee kinderen: Hershel Bronev (de oudste) en Theodore Bronev (de jongste).

Targent1

Rachel en Leon worden ontvoerd door Targent.

Op een dag vond Leon bewijs voor het bestaan van de erfenis van de Azran. Dit trok de aandacht van Targent, een militaire sekte, geobsedeerd door oude beschavingen. Zij ontvoerden Rachel en Leon en lieten de kinderen achter. De twee werden meegenomen naar hun hoofdkwartier, het Nest.

YoungBronev

Rachel op haar sterfbed.

Leon werd gedwongen om te werken voor Targent en Rachel bleef erbij. Na een tijdje werd Rachel ongeneeslijk ziek. Op haar sterfbed zei Leon dat het hem speet dat hij Rachel erin had meegesleept en dat het zijn schuld was. Rachel zei dat dat nonsens was en dat ze nergens spijt van heeft, maar dat ze wel haar kinderen mist. Leon moest blijven vechten voor hun droom: de erfenis van de Azran vinden en daarmee de wereld verbeteren. Hierna stierf ze. Dit zorgde ervoor dat Leon veranderde en geobsedeerd werd met het vervullen van hun droom.

Around Wikia's network

Random Wiki